Verzending binnen 1 werkdag en gratis vanaf €50 (EU)

veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt binnen 1 werkdag verzonden.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de helen b en vrienden winkel?

Ja. Bestellingen die voor donderdagmiddag 12u geplaatst worden, kunnen de eerstvolgende zaterdag opgehaald worden.
Je ontvangt ook een mail van zodra je bestelling aanwezig is in de winkel.

Wie staat in voor de levering?

Er zijn verschillende koerierdiensten mogelijk. Deze kan je zelf kiezen tijdens het bestelproces. Verzendingen buiten de EU gebeuren door DHL.

Wat zijn de verzendkosten?

Er is gratis verzending voor bestellingen vanaf 50 euro binnen de EU. Voor alle andere verzendingen wordt de verzendkost tijdens het bestelproces berekend.

Ontvang ik een track & trace link?

Ja, bij de verzending van je bestelling ontvang je een mail met trackingnummer. Zo kan je jouw pakketje opvolgen.

Verzenden jullie wereldwijd?

Zeker! helen b gaat de wereld rond, met uitzondering van het Verenigd Koninkrijk.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Stuur een mail naar info@helenb.be en we helpen je zo snel mogelijk verder!

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als klant heb je het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen de bestelling te retourneren. Je dient helen b via mail (info@helenb.be) op de hoogte te stellen van de beslissing om de bestelling te retourneren.

Retouradres:
helen b warehouse

Koningsdal 24

9000 Gent

Belgium

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Als klant heb je het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen de bestelling om te ruilen. Je dient helen b via mail (info@helenb.be) op de hoogte te stellen van de beslissing om de bestelling om te ruilen. Je kan de bestelling ruilen bij helen b & vrienden in Gent.


Omruiladres:

helen b & vrienden

Vrijdagmarkt 28

9000 Gent

Belgium

Wie betaalt de retour- of omruilkosten?

Het retourneren of omruilen in de winkel is gratis. Het terugzenden van een bestelling is voor de rekening van de klant.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik jullie contacteren?

Stuur een mail naar info@helenb.be en we helpen je zo snel mogelijk verder.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. 

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren Belgische en Nederlandse betaalkaarten, Visa, MasterCard, AmericanExpress en Paypal.

Kan ik een cadeaubon gebruiken?

Je kan een digitale cadeaubon uitsluitend in de webshop gebruiken. De cadeaubonnen voor de helen b & vrienden winkel zijn enkel in de fysieke winkel in Gent geldig.

PROFESSIONEEL

Kan ik als particulier een gepersonaliseerde tekening aanvragen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De helen b-illustraties staan op tal van producten: porselein (bekers, borden, kommen), textiel (tote bags, keukenschorten, ...), papierwaren (blocnotes, weekplanners,...) en glas.

Wil je een grote hoeveelheid van onze producten aankopen of heb je een specifieke vraag over een tekening op maat? Stuur een mail naar kim@helenb.be en zij helpt je graag verder!

Ik ben een winkel, bedrijf of organisatie en wil graag een gepersonaliseerde tekening aanvragen. Kan dat?

Dat is mogelijk. Ontdek alle informatie over maatwerkbekers op onze website.

Ik wil graag een helen b verkooppunt worden. Hoe contacteer ik jullie het best? 

Stuur een mail naar sofie@helenb.be met de voorstelling van je shop. We contacteren je zo snel mogelijk.

ANDERE VRAAG?

Stuur een mail met je vraag, opmerking of liefdesverklaring naar info@helenb.be en we helpen je zo snel mogelijk verder!


JULLIE FAVORIETEN